štvrtok 17. apríla 2014

Free- 2.Chapter


V miestnosti bolo ticho. Mohli ste počuť aj ihlu padnúť. Vlastne, oni to aj normálne mohli počuť, ale viete čo tým myslím. 
Uistila som sa, že už mi viac nebilo srdce. Skúsila som nedýchať a aj tak som nepočula žiadne bitie srdca v hlave. Nie, žiadny zvuk som nepočula. 
Bola som oficiálne mŕtva? Bola som teraz upírkou? Už som necítila teplo v hrudi. 
"Je hotová, Liam?" spýtal sa Harry. 
Ticho vyplnilo miestnosť, a počula som iba ťažké dýchanie. Nie, že by vôbec potrebovali dýchať. 
"Verím tomu. Počkaj, pozrime sa, či nám môže odpovedať," povedal Liam, "Grace, ak nás počuješ, pohni prstami." 

Pohnúť prstami? Dokážem to? Stále sa cítim zamrznutá a ztuhnutá. Ale, musím im dať aspoň znak. Musia vedieť, že nie som mŕtva.
"Nepučujem jej srdce biť. Si si istý, že si ju nezabil, Haz?" povedal Niall so smiechom.  
"Dajte jej sakra sekundu. Je ťažké sa pohnúť, hneď ako ste premenený," odvetil Harry. 
Moje prsty boli neohybné a zmrznuté, ale musela som to spraviť. Nemôžem zostať takto navždy. Sústredila som sa na ukazovák, a skúsila som ním pohnúť hore a dole. S veľkou námahou sa mi to podarilo. Teraz je to už ľachšie ním hýbať. 
Sústredila som sa na ruku, ktorou, prekvapivo, bolo ľahšie pohnúť ako s ukazovákom. Teraz som mohla hýbať všetkými prstami bez námahy. 
"Yay!" počula som zvísknuť Cassidy. 
Musím  sa viac rozhýbať. Dokážem to. Chcem byť schopná sa postaviť a objať každého. 
Začala som hýbať druhou rukou, tiež bez námahy. Bolo to ľahšie ako predtým. Moje telo sa tak muselo nastaviť.
Skôr než ostatné, musím otvoriť oči. Musím vidieť ostatných predtým ako sa pozriem prvý krát na seba. 
Celkovo so žiadnou námahou, vďaka Bohu, moje viečka sa otvorili a prvá vec ktorú som videla bol biely strop. Ale, bol viac jasnejší ako predtým. 
Moje videnie sa muselo zdokonaliť, pretože som videla, každú puklinu v strope.Parkrát som zažmurkala a začala som si pomaly sadať. 
No, myslela som si, že to bude pomaly. Ale, vyskočila som hore veľmi rýchlo. Prekvapila som samu seba. 
Louis aj Niall sa zasmiali. Zayn sa uškŕňal. 
"Grace, pomaly," povedala Gemma, kým sa smiala. "Zabere to chvíľu, kým sa budeš znova hýbať ako človek." 
Poslúchla som jej radu a začala som sa pohybovať najpomalšie ako som bola schopná. Vlastne to pomáhalo, bola som schopná stáť bez toho aby som do niekoho udierala.
Usmiala som sa pri pohľade na Harryho. Chcela som ísť a  dať mu najväšie objatie, ktorého som bola schopná. 
No, aspoň som sa o to pokúsila. Chôdza prešla do behu a utekala som rovno do steny. Zostal tam po mne zárez. Tentokrát, som počula Cassidy vybuchnúť do smiechu. Nemyslela som si, že bude tak ťažké to kontrolovať. 
Vyrovnala som sa a začla som kráčať, krok za krokom. Musela som vyzerať ako kompletný idiot, pretože sa Niall strašne smial. 
Konečne som bola dostatočne blízko aby ma mohol Harry vtiahnuť do objatia. Zvyčajne bol studený. Ale, teraz bol docela teplý. Bolo to preto, že sme boli rovnakej teploty? Ale, tiež mal aj svoj pach. 
Teraz, keď som to spomenula, každý mal svoj vlastný zápach. A žiaden nebol rovnaký. 
Harry ma pobozkal. Jeho teplé, jemné pery sa stretli s mojími, a začali sme sa bozkávať pred všetkými. A práve teraz, som sa o nič iné nestarala. 
Bozkávali sme sa, pokým si niekto neodkašlal a nedonútil nás prestať. Harry sa zasmial a ja s ním. 
"Skončili ste, holubičky?" spýtal sa Liam. 
Prestali sme sa na seba pozerať a otočili sme sa na Liama. Stál tam s prekrýženými rukami. 
"Akokoľvek som rád, že je Grace nažve, a upírka, musíme spraviť pár testov." 
Dobrý starý Liam, ktorý ničí romantiku je späť. 
"Aké druhy testov?" spýtala som sa prvý krát odkedy som bola premenená. Môj hlas nebol rozdielny, to je dobre. 
Zayn sa zasmial, "Len pár upírskych testov. Aby sme sa uistili, že všetko je v pohode. Takisto, by sme mohli pírsť na to, či si obdarovaná, alebo máš nejakú silu." 
Úplne som zabudla, že upíry mohli dostať nejakú silu. Bolo by to divné, ak by som nejakú mala. 
 "Môžeš sem prísť, Grace?" spýtal sa Liam.
Odišla som z Harryho strany a išla k Liamovi. Práve teraz, som nechcela do ničoho naraziť. 
Keď som išla k Liamovi, tak som si všimla, že sa usmieva. Za ten čas som si mohla všimnúť, že je stále veľký medveď.
Konečne som sa postavila oproti nemu a všimla si, že ma pozoruje.
"Môžeš otvoriť ústa?" spýtal sa. Pozrela som sa na neho zmetene, ale urobila som čo povedal. Nevdela som prečo som musela otvoriť ústa a  čo to s tým ma spoločné.
Liam mi zdvihol bradu a tak mohol byť plišie pri tom, čo chcel najsť.
"Ahh ano. Tu sú."
Dal preč prsty z mojej kože a ja som reflexne zatvorila usta a zdvihla naňho obočie.
"Čo je v mojich ústach?" spýtala som sa.
Liam si niečo zapísal a zasmial sa.
"Tvoje tesáky, Grace. Čo ine by som hľadal?"
Oh, úplne som zabudla. Teraz som mohla cítiť, že naozaj tam sú, keď som si po nich prešla jazykom. Stále som nemohla veriť, že nimi môžem niekoho zabiť.
Liam sa otočil naspäť ku mne. "Dobre, teraz mi ukáž tvoje oči."
Toto som poznala. Kontroloval moju farbu očí. Vedela som, že červená znamená, že som smädná a normálne farba očí znamená, že som v pohode.
 Roztiehol moje vrchné a spodné viečko s jeho prstami a pozrel sa na moje oči.
"Dobre, Liam. Neroztiehni jej celé oči, preboha." povedal írsky prízvuk.
Liam sa zasmial, ale nechal ma konečne trocha privrieť oči. Zaklipkala som niekoľko krát zatial čo si zase niečo zapísal.
Začala som myslieť na všetky schopnosti, ktoré niektorý ľudia mať nemôžu a ja som len dúfala, že niesom jedna z nich.
"Dobre, už ostáva len posledný vec, tak poďme von."
~~~~
Skončili sme na dvore. Bolo tu kopu stromov a veľa zelenej trávy.
"Dobre, Grace. Ideme ťa teraz otestovať v skákaní a utekaní." povedal Liam. "Nejaký dobrovoľníci?"
Dobrovoľníci? Prečo potrebujeme dobrovoľníkov? Čo to idem robiť?
"Ja budem!" zakričala Gemma nedočkavo.
Stále som nechápala, prečo potrebujeme dobrovoľníkov. Nemôžem to urobiť sama?
"Grace, musíš skákať a pokúsiť sa chytiť Gemmu. Pôjdeš z nejakého stromu." Povedal Louis.
Bola som v šoku. Práve sa so mňa stala upírka a už ma chceju testovať na niečo také? Skvelé.
Harry sa zasmial. "Budeš v poriadku."
Usmiala som sa a začala sa pripravovať. Úprimne, bola by som rada, keby som sa zaobišla bez zranení.
"Tak dobre, pripraviť sa, pozor, štart!" Oznámil Nial.
Gemma začala utekať upírskou rýchlosťou. Bola rýchla, ako ju mam teda chytiť? Ani som nevedela ako a začala som utekať.
Moja chodidla sa pohybovali veľkou rýchlosťou a začala som rýchle utekať. Upírsku rýchlosť bolo ťažké kontrolovať. Prestala som utekať pri jednom strome.
"Oww." zamrmlala som si.
Mala by som utekať. Liam ma testuje a nechcem vyzerať hlúpo. Takže som sa nadýchla a začala znova utekať.
Tento krát som sa dostala do prostredia. Vyhýbala som sa stromom a všetkému čo mi prišlo do cesty.
Pre nejaký dôvod, teraz nebolo až tak ťažké chytiť Gemmu, dokým nezačala skať zo stromu na strom. Ako som išla z jedného stromu na druhý a ocitla sa vo vzduchu, hneď som skončila na zemi.
Liam sa zasmial. Pre mňa, to nebolo smiešne. Ako som ich mohla tak pobaviť? Nechápala som, ako mohli skákať zo stromu na strom, bez toho aby spadli.
Povzdychla som si a otrepala som trávu, ktoru som mala na sebe. Pozrela som sa na Gemmu, ktorá bola na strome a škerila sa na mňa. "Nenechaj sa vyradiť, Grace." povedala.
Rýchle som sa postavila a začala znova utekať k stromu. Zachytila som sa konára a začala liezť hore. Gemma sedela na jednom tučnom konáry oproti mne. Pravdepodobne si myslela, že znova spadnem.
Ale mýlila sa.
Skočila som na strom, na ktorom bola a uškrnula som sa. Gemma sa rýchle spamätala a začala utekať. Môj cieľ bol, aby som ju chytila. Pozrela som sa dole a videla Liama, aky si zase niečo zapisuje.
Začala som šprintovať, aby som ju chytila. Skákala som z jedného stromu na druhý, no tento krát bez problémov a bolo to ľahké.
Gemma sa pozrela za seba a vyzerala trocha šokovane, tak začala utekať rýchlejšie. Bola som teste za ňou.
Potom som skočila a obydve sme sa ocitli na zemi. 
Gemma sa zasmiala. "Dobre! Skvela práca Grace."
Trocha som sa zaradovala. Nemohla som tomu uveriť. Chytila som ju.
Postavila som sa a pomohla aj Gemme postaviť sa a obidve sme sa zasmiali. Uvidela som ako chlapci začali k nám utekať.
"Dobre, Grace. Skvelá práca. Ale mam pre teba nejaké novinky." povedal Liam.
Usmiala som sa. Čo môže byť nové?
Liam vyzeral, ako by mi čítal myšlienky, "Ako prvé, utekala si ako normálny upír, čo je dobré. Ale ako som ťa pozoroval, utekala si rychlejšie ako normalny upír."
Pozrela som sa na neho zmútene, "Je to dobre alebo zle?" spýtala som sa.
Liam sa zasmial, "V skutočnosti je to vynikajúce. Niesom si teraz istý, musím urobiť testy, ale vyzera to, že si rýchlejšia ako normálny upíry. Takže to môžeme nazvať super rýchlosť."
Takže som bola rýchlejšia kao normálny upíry? To je užasne!
"Je to schopnosť? "spýtala som sa.
Louis sa zasmia, "Ako niesom Pán, ktorý je veštko, ale som si istý, že nie."
Povzdychla som si, ale bola som rada, že mam niečo čo chlapci nie. Mohla som utekať rýchlejšie ako oni.
Poskočila som a neskôr som zase pristala na zemi, kôli tomu ako nadčená som bola.
"Dobre, Grace, na rade sú schopnosti." povedal Niall.

Prepáčte, že časti nepribúdajú tak často, ale autorka pridáva strašne pomaly, ale hneď ako pridá, tak časť preložíme a pridáme :)


2 komentáre:

  1. Konečně sem se dočkala nového dílů :3 fantasie :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No .....nemám slov :o Prostě úžasné ;3

    OdpovedaťOdstrániť