štvrtok 27. februára 2014

Kidnapped- 23.Chapter


Harryho pohľad 

Zayn a Gemma? Čo do pekla? Oboch som zabil! Ako to, že tu sú? Prisahám, že ak je Zayn stále nažive a diabol, zabijem ho. Zabijem toho hajzla. Znova...

Obaja vyzerali naštvane. Veľmi naštvane, aby som bol presný. A tiež som si všimol, že Gemma vyzerala inak. Ako by mohla byť nažive? Myslel som si, že som jej vypil všetku krv v tú noc, keď som sa zmenil? Čo do pekla? Bola moja sestra, a bol som rád, že ju vidím, ale mala by byť mŕtva, alebo aspoň veľmi slabá. Ale nie, vyzerala v pohode.

"No, vyzerá to, že máme spoločnosť," povedala Melanie, "A Zayn, rád ťa znova vidím."

Zayn jej venoval pohľad predtým ako povedal, "Daj to dievča dole."

Počkať, zadržte. Teraz je na našej strane? Len pred pár minútami, nazval Grace štetkou. Nechápem to. Najprv, dvaja ľudia ktorých som zabil sa objavili v dverách. ČO TO KURVA?!

"Ovládnem jej myseľ takže pustí Grace," zašepkal Niall vedľa mňa.

Wow, prial by som si aby som na to pomyslel skôr ako zobrala Grace. Melanie nás mohla kedykoľvek zabiť, alebo dokonca horšie, Grace. A to nepotrebujeme. Nie nie. Radšej by som ju mal živú.

Niall prikývol na Louisa. Hádam, že majú plán. Vážne dúfam, že sa vydarí.

A samozrejme, že nevydaril.

Jeden z Melaniinej skupiny nás počul, a napadol nás. Sakra. Prečo musia byť upírmi? Keby neboli, pravdepodobne by sme znovu mali Grace.

Chalan, ktorý ma napadol, mal veľa tetovaní a piercingov, vďaka čomu vyzeral divne. Skúsil som ho pokúsať alebo ho aspoň kopnúť, ale nefungovalo to. Podržal mi hlavu, takže som pozeral na Grace. Vlastne to robil každému.

"Vidím, že vy chalani máte plán. Veľmi zlé, že nefunguje," povedala sakraticky Melanie.

Grace znova plakala. Veľmi som jej chcel pomôcť. Chcem som toho chalana čo ma držal roztrhať.

"Nechaj ich ísť," počula som ako Gemma žiada.

Začal som kopať. Potreboval som sa dostať z jeho zovretia, ktoré bolo sakramensky tesné. Tiež bol veľmi silný. Nikdy sa nedostanem z jeho zovretia. Nie sám.

Jej ostatný chalani sa snažili dostať Gemmu a Zayna, ale sa Gemma im vyhla a strčila ho do tváre. Čo do pekla? Ako to, že si nezlomila ruku? Naša koža je ako kameň. Ak nás strčí človek, určite si zlomí ruku.

Muž kráčal dozadu až spadol. Muž, ktorý šiel po Zaynovi, zasyčal a skočil na Gemmu, ktorá sa mu vyhla a strčila ho. No, okay, priznávam, moja sestra má dobrú pohyblivosť.

Myslel som si, že vyhrá, ale bola nešťastne pripnutá ku stene. Zasyčala a kopala, ale nič nefungovalo.

"No, snažila som sa vás varovať, ale teraz ľudské dievča musí čeliť dôsledkom," Melanie sa vysmievala.

Moje oči sa rozšírili, "NIE! Prosím! Nie!" zakričal som.

Uškrnula sa a prešla do kuchyne, s Grace stále vo vzduchu. Čo do pekla chystala?

Moje oči sa rozšírili, keď som videl, že drží nôž. Nie nie nie nie nie. Nie Grace. Prosím, nie Grace.

"Nie! Prosím! Spravím čokoľvek! Len to nerob!" plakal som. Nechcel som aby sa Grace ublížilo.

Melanie sa zasmiala, "Dala som ti šancu. Teraz, tvoj človek musí čeliť dôsledkom."

Začal som kopať okolo seba ako šialený. Syčal som. Pozrel som sa okolo, a videl som ako sa snažil Zayn dostať zo zovretia. Pozrel som sa na Gemmu a tá mi venovala ospravedlňujúci pohľad.

Harry, hlas v mojej hlave prehovoril. Skoro som znova prehovoril, ale ten hlas ma prerušil.

Shh, nehovor. To som ja, Gemma. Jo, viem, čudné. Ale tu je plán, a neboj sa. Som krvilačná ako ty. Ale aj tak, keď poviem choď, chcem aby si použil tvoju moc. Nemysli na to, čo sa stalo v minulosti. Ale musíš mi veriť, ak to spravíš veľmi skoro, Grace by to mohlo ublížiť a Melanie by nás mohla ľahko zabiť. Ale ver mi, okay? Prikývni hlavou, ak si v tom so mnou. 

Bol som v šoku. Gemma je upír? Ako? Ako sa premenila? Viem, že som to nespravil. Ale nemôžem použiť moju silu, znova, Grace bola veľmi blízko. Gemma nebola vždy najmúdrejšou osobou, ale teraz som jej nikdy neveril. Mal by som?

Prikývol som smerom k nej.

"Takže, ľudia musia byť opatrný s nožíkmi. Hlavne ľudia, inak sa toto stane," Melanie prehovorila.

Chytila nôž a porezala Grace-ino rameno. A potom som zacítil známy pach krvi. Sledoval som ako tiekol po jej ruke. Grace plakala od bolesti. Bojoval som s mužom, a pozrel na Gemmu či je pripravená.

"Alebo toto," dodala Melanie predtým ako porezala Grace-ino líce. Ďalší plač z bolesti, a vôňa krvi. No tak, Gemma, toto je tvoj úžasný plán?

Hádam, že to musím spraviť sám, pretože Gemma nepomáha. Iba tam stála a sledovala. Dúfam, že to nerobila aby mi to vrátila, ale vyzerala, že mi chcela pomôcť.

Zápasil som aby som sa dostal zo zovretia.

"Alebo dokonca toto," potom spravila hlboký rez do Grace-inej nohe. Grace vyzerala ako keby išla zomrieť. Všetky tieto rezy, vďaka nim vykrváca.

Cítil som, ako niečo stieklo po mojom líci. Plakal som, nemám čas plakať. Ale vidieť takto Grace ma robilo slabším, a lámal som sa v plači.

"Ale niekedy, ľudia dokážu byť nemotorný a zabiť sa, presne takto," Melanie povedala keď dvíhala nôž. Chystala sa ho zapichnúť do Grace-inho srdca. Musím sa odtiaľto dostať.

CHOĎ!

Hneď ako som to počul, som sa cítil silnejší. Vážne silný, z ničoho nič. Nemyslel som si, že budem schopný to spraviť. Ale uvoľnil som svoju silu.

Louisov pohľad

Neviem čo sa do pekla deje. Ale viem, že som videl kúsok z Harryho sily, ktorú som nikdy predtým nevidel. Oblak na oblaku čierneho dymu vyšiel z Harryho tela. Otočila sa okolo Melanie a jej skupiny, ale nie okolo nás. Nôž spadol na zem, keď bola Melanie zdvihnutá do vzduchu čiernym dymom.

Dym prešiel do kruhových motývov okolo ľudí čo nás držali a začali rezať. Potom oni začali kričať od bolesti. Verte mi, viem aký je to pocit. Harry použil raz jeho moc na mňa.

Pozrel som na chalanov, vrátane Zayna. Ktorý bol nejako stále na žive, ale teraz milý? Prikývol som, a to znamenalo, že ich musíme napadnúť. Ale niečo som si uvedomil. Harryho telo bolo stále pri zemi. Ale dym z neho vychádzal. Čo do pekla.

Potom som si uvedomil, že dym vytvára postavu. Stálo to na jednom mieste, a začalo rezať, ale nemalo na sebe nič. Divné. Čo sa deje?

Pozrel som sa a videl som, že čierny dym zmizol. A stal tam iný človek. Ale nebol to hocijaký človek, bol to Harry.

Ale bol to iný Harry, Tento Harry mal vlasy čierne ako uhol, a jeho oblečenie bolo tmavé. Opačné od oblečenia ktoré mal teraz oblečené. Jeho oči žiarili a jeho tesáky boli dlhšie. Priznávam, vyzeral strašidelne. Ale, ako do pekla sa toto deje? Nikdy som nevidel takúto jeho moc.

Grace utekala a schovala sa. Nedávam jej to za vinu. Keby som ja bol ona, bol by som preč.

Melanie bola stále vo vzduchu, keď ju niesol dym. Diabolský Harry sa uškrnul.

"Takže, myslela si si, že nič nespravím?" povedal diabolský Harry. Ale neznelo to ako on. Znelo to diabolsky a temne. Vystrašilo ma to.

"Nechaj ma ísť!" žiadala Melanie, keď kričala od bolesti z ostrého dymu ktorý ju rezal.

Diabolský Harry sa zasmial a citoval ju, "Prečo by som to robil?"

Melanie sa snažila bojovať s dymom, ale nepomáhalo to. Haha, bod Harrymu.

"Mala si na to myslieť skôr," Diabolský Harry povedal. Zdvihol nôž. "Niekedy, upíri dokážu byť tiež nešikovní. Skončia s tým, že sa zabijú. Presne takto."

Diabolský Harry zdvihol nôž a zapichol ho do jej srdca pomaly. Kričala z bolesti a čierny dym skončil s rezaním tým, že odťal jej hlavu. Takže hádam, že nebola dlho v bolesti.

Bola mŕtva. Konečne, bola mŕtva.

Dievča, ktoré Harrymu spôsobilo toľko bolesti, bolo mŕtve.

Gemmin pohľad (Poznámka: Toto je prakticky na vysvetlenie toho všetkého, aby ste to lepšie pochopili) 

CHOĎ! povedala som do Harryho hlavy.

To bola jedna z mojích schopností. Dokážem poslať hlas do hlavy. Znie známo, že? Pamätáte, ako sa Zayn chcel dostať do Niallovej hlavy? Tak, nechajte ma začať s tým, že to nebol Zayn. Celá tá 'diabolský Zayn'  vec nebola vôbec on. Bol to klon. Jedna z Melaniich schopností. Dokázala klonovať ľudí a robiť z nich diablov. Takže, to bola ona, nie Zayn. Zayn bol zamknutý s Melanie. Vlastne s ňou chodil. Ale bol už chorý z jej hier, a odišiel, takže preto ho naklonovala a spravila z neho diabla. Donútila ho pripojiť sa k Harryho skupine.

Keď Harry prišiel a zabil našu mamu, myslel si, že zabil aj mňa. Ale nie, nikdy nedokončil vysatie mojej krvi. Namiesto toho, vpustil do mňa jed, ktorý ma premenil na toto.  Bola som na neho nasraná. Extrémne nasraná. Takže som chcela pomstu. Pripojila som sa k Melaniinej skupine, keď mi povedala, že ho chce vo svojej skupine aby ho mohla zabiť. Chcela som to. Ale taktiež, bola som novorodena, nemala som ani tušenia čo sa deje. Ale po chvíle ich našla. A chcela aby Niall zabil Grace. Takže, s duplikátom Zayna, donútila ho uniesť Niallovu priateľku a prinútiť Nialla aby bol jeho otrokom. Myslela si, že toto pomôže k zabitiu Harryho, ale Niall našiel svoju vlastnú cestu a prestal ho počúvať. Takže ma donútila mu do hlavy dať Zaynov hlas. Tak sa to stalo.

Potom, som si uvedomila, že Harry nechcel nikomu ublížiť. Sledovala som, ako sa menil pri Grace, a ako sa ona pri ňom. Takže, všetko čo chcel bolo nájsť lásku, pretože stratil príliš veľa ľudí.

Tak som odišla. Presunula sa. Potom som stretla Zayna. Nechodíme spolu. Ale je v mojej skupine. Precvičovali sme svoje sily a schopnosti v boji. Potom, dnes sme videli Melanie ako vošla do tohto domu keď som so Zaynom lovila. Takže, tu som.

Moja druhá schopnosť? Mám. Núti upírie schopnosti aby boli silnejšie. Takže, preto je Harry teraz dvomi ľudmi. No, jedna osoba, ak nerátate časť neho na podlahe.

Jeho sila nebola používanie diabolskej temnoty, on sa mohol stať diabolskou temnotou.

1 komentár: