sobota 15. februára 2014

Kidnapped- 18.Chapter


Cítila som slzu na brade. Prečo sa tak správal?

"Niall, prosím. Potrebujem ho vidieť," prosila som ho.

Začal hlasno dýchať. Jeho nozdry sa rozširovali. Zaťal päste. Zavrel oči.

Začala som cúvať, trochu. Čo sa deje? Nechcela som sa k nemu priblížiť, môže mi ublížiť.

Dych sa mi zvyšoval. Myslela som, že mi srdce vyskočí z hrude. Cítila som, ako by som nemala žiadny vzduch v pľúcach. Čo sa deje?


Ignorovala som to.

"N-Niall?" povedala som.

Nič nespravil. Ale tento krát, spadol na zem a chytil si uši.

"Niall!" Zakričala som.

Pribehla som k nemu a zohla som sa k nemu.

"Prestaň! Prestaň!" prosil.

Prestaň čo? Čo som robila? Robila som mu to ja? Čo robím?

"Zayn! Prestaň!" kričal.

Zayn? Zayn to robil? Myslela som, že jeho sila bola ťa šokovať. Moje ruky sa mi začali nekontrolovateľne triasť. Začala som sa báť.

*Niallov pohľad*

Pokračuj a zabi ju. Ozýval sa mi Zaynov hlas v mysli. Chcel aby som zabil Grace a Harry by sa pripojil k nemu, ale nespravil by som to.

"Stop! Prestaň!" prosil som.

Cítil som Grace-ino teplo vedľa mňa, tak ako som cítil aj jej strach.

Zayn mi to mohol spraviť, lebo mohol donútiť jeho priateľa aby to spravil. Jeho priateľ mohol niečo takéto spraviť. Dať hlas do niekoho hlavy.

Vieš ako chutí jej krv. Pokračuj. Sprav to. Sprav to, keď ostatatní chalani nedávajú pozor.

"Zayn! Prestaň!" prosil som.

Stále som cítil Grace-ino teplo. Cítil som ako slzy dopadli na moje rameno, ale nemohol som nič spraviť. Musel som počkať, kým Zayn skončí.

Si silnejší ako všetci. Sprav to teraz. ozval sa jeho hlas v mojej hlave.

"NIE!" zakričal som. Potom prestal. Nenávidel som, keď to spravil. Robí to často, teraz. Chce po mne aby som zabil každého koho on chce. Nemôžem to spraviť s Harrym alebo s ktorýkoľvek iným z chalanov.

*Grace-in pohľad*

Niall vyzeral že je znova normálny. Vďaka Bohu, nemala som ani potuchy čo Zayn robí. Nevedela som ani ako to zastaviť.

Postavil sa a pozeral do zeme. Jeho vlasy kryli jeho oči. Zovrel päste.

"Niall? S-Si v pohode?" spýtala som sa.

Zdvihol hlavu a tváril sa ako čert. Zaťal čelusť a jeho kĺby vyzerali že by mohli vybuchnúť. Jeho nosné dierky boli rozšírené a jeho oči...neboli normálne.

Neboli modré, dokonca ani červené. Nie, boli svetle fialové. Čo do pekla? Čo sa s ním deje?

"Niall?" spýtala som sa. Bála som sa. Nikdy som žiadneho z chalanov nevidela takéhoto. Aspoň som o tom nevedela. Nikdy som nevidela ich oči aby boli inej farby ako ich normálnej alebo červenej.

Prisahám, že som počula ako na mňa zavrčal. Niall nikdy nebol takýto, vždy bol veľmi tichý. Teraz sa choval inak.

Začala som sa triasť. Moje ruky sa chveli. Super.

Musím sa dostať von. Musím sa dostať von, alebo niekoho zavolať. Koho? Všetci chalani sa snažili Harryho ukludniť a Niall mal na mňa dozerať. Ale to sa už nedialo.

Nestarala som sa o nič v tomto momente a rozbehla som sa k dverám. Utekala som dokým som nechytila kľúču. Zatlačila som, ale boli zamknuté. Sakra. Nenávidím tíchto chalanov.

Chystala som sa otoči, ale niekto ma hodil o stenu. A ten niekto by bol Niall.

Snažila som sa dostať z jeho zovretia ale nefungovalo to. Jeho zovretie zosilnelo. Začala som plakať. Nechcela som tu byť.

Možno, ak začnem na neho hovoriť, prestane. Yeah, to bude fungovať.

"Niall, to si neni ty. Prosím, prestaň," povedala som.

"Zmlkni!" požadoval. Ale to nebol jeho hlas. Aspoň teda tak neznel. Viac znel ako Zayn.

No, hádam že plán A zlyhal. Čas na plán B.

"LOUIS!" plakala som "LIAM! NIEKTO!"

Bola som tam rozvalená na posteli. Hlavu som si buchla o rám postele a začala som mať závraty.

"Počúvaj, mrcha," povedal Niall, "Konečne ťa zabijem, raz a navždy. Tvoj vzácny Harry ťa nezachráni."

"Nie. Prosím-" začala som ale bola som prerušená. Zahrizol sa mi do krku a začal si brať veľké hlty.

Začala som panikáriť. Potrebovala som akokoľvek dostať Nialla zo mňa.

Skúsila som znovu zakričať. "POMôŽTE MI NIEKTO!"

Ale teraz, Niall mi chytil ústa a pokračoval v pití. Umriem v tejto posteli.

Začala som strácať vedomie. Bola som slabšia a slabšia. Bola som skoro mŕtva. Možno to bolo dobré. Možno všetká tá bolesť zmizne.

Prestala som sa triasť, pretože som bola veľmi slabá. Nemohla som kričať o pomoc, lebo mal ruku na mojich ústach. A on iba pil veľké hlty aby ma zabil rýchlejšie.

Myslela som, že je koniec ale jeho váha bola z ničoho nič preč. Ako som bola slabá, nevládala som sa ani hore pozrieť. Bola som úplne mimo.

3 komentáre:

  1. toto sa robí??? toto sa nerobííííí!!!! bože ja chcem hneď ďalší diel!! ako mi to môžete robiť! totot je týranie!! ale fajnové to bolo :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni. Začala jsem to číst dneska a dala jsem to rovnou na jeden šup :D ani pro oběd jsem si nešla :DDD Já...je to skvělá povídka a vy jste skvělé, že to umíte tak dobře přeložit. Takže děkuju za to, že to děláte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak teda ďakujeme :D
      moja najobľúbenejšia kapitola je tuším 22 :D a potom samozrejme 25 (posledná) :D máš sa na čo tešiť :)

      Odstrániť