pondelok 10. februára 2014

Kidnapped- 16.Chapter


 Stále pokračuje vo Flashbacku
z Niallovho pohľadu


Vyzerala že je vystrašená a má obavy. Držala sa tesne pri mojom rameni a zavrela oči.
"Bojím sa."

Pohladkal som ju na ramene. "Je to v pohode, zlatko. Je iba ďalším upírom. Akú škodu môže spraviť?"

Nikdy som nemohol vedieť, že budem tie slová ľutovať.

"Zlatko, ľúbim ťa," povedala.



Pozeral som na ňu a usmial som sa. "Ja teba viac," dal som jej dlhý vášnivý bozk. Jej pery boli vždy mäkké.

Bozk sa stával intenzívnejším a ja som si to užíval ale niekto nás vyrušil.

Naše hlavy poskočili a videli sme muža, ktorý tam stál a usmieval sa. Ruky mal prekrížené. Poklepával si nohou.

"Čo tu vy dvaja robíte?" muž sa spýtal. Mal opálenú kožu a potetovanú polovicu ruky. Jeho vlasy boli tmavé a mal malé fúzy pod nosom.

Neodpovedali sme a pozreli sme na muža ktorý tam stál. Chcel som mu ten jeho úškrň vymlátiť z tváre. Woah, ukludni sa Niall.

Mohol som mu ovládnuť myseľ a donútiť ho odísť, ale netrvalo by to dlho. Proste by sa vrátil.

"No?" zatlačil.

Cassidy pevnejšie stisla moje rameno. Nebola veľmi dobrá v rozprávaní sa s cudzincmi. Takisto, nemala rada bitky.

"Sme na love." Pokojne som odpovedal. Nepotreboval som sa naštvať kvôli blbosti. Niekedy upíri iba hľadajú niekoho s kým by sa porozprávali alebo ukradli jeho úlovok.

Potreboval som, aby sa Cassidy ukludnila, veľmi sa triasla.

"Vyzerá to, že tvoja priateľka je veľmi vystrašená," uškrnul sa. Chlape, proste vypadni. Nechaj moju pirateľku na pokoji. No a čo, že bola?

"Nie som vystrašená," povedala a prestala sa triasť. Dobre, pokračuj Cassidy.

Povzdychol som si. "Čo chceš?"

Jeho úškrn sa rozšíril. Čo mal za problém s tým úškrnom? Potreboval vypadnúť a začať sa zahrávať s niekym iným.

Nasledujúca vec, ktorú viem, že som cítil ako horiaca bolesť ide cezomňa a donútila ma preletieť cez celú aleju a naraziť do steny.

Čo mi to do pekla spravil? Super, mal dar. Viac problémov pre mňa.

Vstal som a videl som ho a skupinu chalanov, ale Cassidy nikde. Začal som panikáriť. Kde do pekla bola moja priateľka?

"NIALL!" jej hlas zakričal. Všade som sa obzrel ale nikde som ju nevidel. Začínal som sa hnevať. Po prvé, nemal žiadny dôvod aby nás otravoval a zobral mi priateľku.

"Vráť ju späť!" zakričal som na neho.

"Pripoj sa ku mne a tvoja požiadavka bude splnená," povedal. Wow, hovoril ako keby je múdry, alebo čo.

Prečo by som sa k nemu mal pridať? Ale ak to znamená, že dostanem svoju priateľku späť, tak spravím čokoľvek.

*Koniec Flashbacku*


Je kratšia ale komenty potešia! 

1 komentár: