nedeľa 16. februára 2014

I'm in love with a killer - {Chapter 5} A warning


"Mám ťa!" smial sa Liam. Otočila som sa a udrela som ho.

"Prečo by si to robil?" zakričala som na neho. Našpúlil ústa, ale ja som iba pretočila očami. Čo do pekla. Začala som znova kráčať, ale on ma chytil za ruku a otočil k nemu.

"Prečo si tu sama? Všetci sme súhlasili, že nebudeš sama." Tam je. Ten Liam, ktorého milujem. Je veľmi zodpovedný a srdečný, správa sa ako môj veľký brat, je to dobrý pocit. Rozhodla som sa, že mu neodpoviem a venujem mu malý úsmev. Omotal ruku okolo môjho pásu a kráčal spolu so mnou. Viem, že je napätý celú cestu späť do domu, aj keď sa snažil parkrát zažartovať. Stojíme pred mojím domom a on mi povie, že mu mám zavolať predtým ako pôjdem do postele, tak bude vedieť, že som v pohode. "Taktiež mi napíš ráno, vyzdvihnem ťa o 8:10 dobre?" usmial sa na mňa.
"Ďakujem, Li," jemne som ho objala a sledovala ako odchádza. Keď je preč z dohľadu, vypustím dlho očakávaný povzdych.

Počula som približujúce kroky. Zasmiala som sa a potočila hlavou. "Už to nie je vtipné, Li," otočila som sa a skoro skočila do dverí. Chalan s tmavohnedými očami a olivovou pokožkou, stál predo mnou. Mal oblečené Nirvana tričko, čierne roztrhnuté rifle a koženú bundu. Vlasy má vyčesané do hora a cigaretu v ústach. 

Pozerá mi priamo do očí, a má vážny výraz. Mohol by to byť Harry? Chcem kričať, utiecť preč. Čokoľvek.

"Vždy dostane čo chce, vieš to?" Jeho hlas je hladký a jemný. Vôbec som si ho tak nepredstavovala. Počkať...

"Čo?" napätie odišlo z môjho tela. Nie je to on.

"Harry. Vždy dostane čo chce a chce teba. Vidím prečo, si vážne sexy."

Otočí sa a začne kráčať. "Počkaj!" takmer som skríkla. Pomaly sa otočil a vybral cigaretu z úst.

"Áno?"

"Kto si?" spýtala som sa. Zasmial sa predtým ako sa znova odo mňa otočil.

"Len niekto, kto ťa prišiel varovať, že mu neutečieš. Už je neskoro." povedal, kráčajúc preč. Ako prejde okolo rohu a je preč z dohľadu, vybehnem hore po schodoch a ignorujem moju mamu. "LEN IDEM DO SPRCHY MAMI!" zakričala som na ňu. Vbehnem do kúpelne a vyzlečiem sa. Minútu na seba pozerám v zrkadle.

"Vidím prečo, si vážne sexy."

Viem, že nie som škaredá, ale nepovedala by som, že som sexy. Pozerala som do mojich očí. Sú ľadovo modré, veľké a majú pohľad strateného šteňaťa. Mám dlhé čierne riasy. Moje pery sú plné a ružové. Mám malý nos s piercingom. Bola som požehnaná bledou, hladkou pokožkou a moje lícne kosti sú výrazné. Moje skoro biele vlasy sú dlhé a rovné s pár vlnami. Povzdychla som si a pozerala som sa na moje telo. Moje prsia mohli byť o niečo väčšie, stehná o niečo tenšie a moje brucho trochu plochšie.

Mimo toho, som viacmenej spokojná so mnou. Vošla som do sprchy a nechala som teplú vodu aby uvolnila moje napäté svaly.

Veľmi skoro začala moja mama klopať na dvere, že ako máme málo času predtým, ako prídu jej priatelia. Toto bude dlhá noc.

Stojím dole a moja mama ma predstavuje jej priateľom. Je mi trochu zle, že nevyvíjam žiadne úsilie, aby som vyzerala lepšie, ale vážne som unavená. Celá táto Harry vec zaberie veľa energie.

Mám oblečené farebné tričko a roztrhané rifle. Žiadny make-up a moje vlasy padajú na plecia. Myslím, že moja mama vidí, že nie som v najlepšej nálade. Vždy je veľmi chápavá.

Pomohla som mame s taniermi a priniesla som jedlo na stôl, predtým ako som sa posadila aby som sa najedla. Netuším čo je to, ale je to veľmi dobré. Zrazu, mi je nevoľno. Rýchlo som sa ospravedlnila a vybehla som hore schodmi do kúpelne. Kľakla som si pred záchod a keď som si chytila vlasy, zvratky sa začali tlačiť do hrdla.

Počula som moju mamu ako klope na dvere "Si v pohode, zlatko?"

Rýchlo som zobrala nejakú ústnu vodu a napila sa, keď som si ústa vyčistila, povedala som ; "V pohode, mami," vlasy som si učesala do rýchleho drdola a otvorila dvere od kúpeľne. Usmiala som sa napoly úprimne, keď som prešla okolo nej.

Všetci už dojedli a začala som zbierať taniere. Moja mama ma zastavila, "Nie si v pohode, zlatko." jemne pohladila môj chrbát, čo ma donútilo zavrieť oči a premýšľať, aké to bolo, keď ma tato hladil na chrbte, pokým som nezaspala. Ale nie je tu a nejakú dobu tu ešte nebude. "Chcem aspoň jednu vec pre teba spraviť, predtým ako pôjdem spať."

Potriasla hlavou a zasmiala sa na mňa, "Tak vynes odpadky."

S tým som zobrala odpadky a vyšla von. Dala som vrece s odpadkami do smetiaka a keď som sa chystala vrátiť dovnútra, uvidela som to. Rovnaké čierne Range Rover, také aké vlastní Harry. Nikde ho nevidím. Cítila som ako sa mi tep zvýšil a utekala som domov. Rýchlo som vošla dnu a prešla do obývačky. Mama a jej priatelia sa veselo rozprávali a cítila som sa v pohode ako som tam stála. Moja pohoda nevydržala dlho, keď som sa pozrela von oknom za mojou mamou. Videla som vysokú, silnú postavu stojacu v našej záhrade. Vybehla som do mojej izby a zamkla dvere. Zatiahla som závesy a rýchlo sa prezliekla do môjho zvyčajného oblečenia na spanie; veľké tričko a vysokoškolské šortky. Zhasla som svetlo a ľahla som si do postele pod prikrývku. Zadriemala som, keď som si spomenula, na Liama.

Pre Liama:Som v pohode, Li. Len trochu unavená, vidíme sa zajtra!-Bella. x


6 komentárov:

  1. Je to fajn... Uz se tesim na dalsi.. Mel by tam uz byt Hazza. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobre, tak to Harry nebol! Ale myslela som si to. On má nejak vysoké ego -,-" Vlastne má právo mať vysoké ego. Skvelý preklad. *-*xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zrovna o tejto si nemyslím, že to bol skvelý preklad :DD toto bolo docela odfláknuté :D

      Odstrániť
  3. Dokonalý príbeh!! teším sa na ďalšiu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi sa mi páči tento príbeh ale je to už nejaka tadoba co stě pridali poslednu časť tak sa chcem opytať prečo?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prepáááč, preložena je už dlho, ale nejako sme ju tu zabudli pridať..x

      Odstrániť